OBI Media Monitor
- Publicatiecategorie
- Impactvolle algoritmes
- Impacttoetsen
- Veld niet ingevuld.
- Status
- Buiten gebruik
Algemene informatie
Thema
Begindatum
Einddatum
Contactgegevens
Link naar publiekspagina
Verantwoord gebruik
Doel en impact
Afwegingen
Door het volgen van social media kan je veel te weten komen over hoe mensen denken over het waterschap en de acties die ze ondernemen. Hierdoor is het niet altijd nodig om burgers direct te ondervragen.
Het monitoren van social media kan waardevolle inzichten opleveren over de publieke opinie en de gevoelens van mensen over het waterschap en zijn activiteiten. Mensen uiten vaak hun meningen, klachten en complimenten op sociale media platforms, zoals Twitter, Facebook en online fora. Door deze kanalen in de gaten te houden, kan het waterschap een beter begrip krijgen van wat er onder het publiek leeft.
Het voordeel van deze aanpak is dat het minder opdringerig is voor de burgers, aangezien ze niet direct ondervraagd hoeven te worden. In plaats daarvan worden de meningen en feedbacks vrijwillig gedeeld op sociale media. Dit geeft het waterschap waardevolle informatie waarmee ze hun communicatiestrategie en handelen kunnen verbeteren en effectiever kunnen reageren op de zorgen en behoeften van het publiek.
Menselijke tussenkomst
Risicobeheer
Werking
Gegevens
- twitter.com
- facebook.com
- linkedin.com
Links naar gegevensbronnen
- X (voormalig Twitter): www.x.com
- Facebook: www.facebook.com
- LinkedIn: www.linkedin.com
Technische werking
Leverancier
Soortgelijke algoritmebeschrijving
- Het algoritme geeft een signaal bij een overlap tussen het krijgen van een kind in de periode van een alleenstaande-uitkering.Laatst gewijzigd op 26 juni 2024 om 19:13 | Publicatiestandaard 1.0
- Publicatiecategorie
- Impactvolle algoritmes
- Impacttoetsen
- Veld niet ingevuld.
- Status
- Buiten gebruik